SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SERWISEM
SERWIS EBS
W TWOIM REGIONIE
POMOC
ZDALNA
01
Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta lub bezpośrednio z przydzielonym serwisantem. Jeden z naszych specjalistów zdalnie pomoże Ci zdiagnozować problem i znaleźć jego rozwiązanie.
PRZYJAZD
SERWISANTA
02
90% wszystkich zgłoszeń jest realizowanych u klienta. Tak samo, jak i Tobie, naszym pracownikom zależy na szybkim uruchomieniu sprzętu.
SPRZĘT
ZASTĘPCZY
03
Jeżeli naprawa na miejscu jest niemożliwa, nasz pracownik zamontuje urządzenie zastępcze, a uszkodzony sprzęt zabierze do serwisu. Po usunięciu usterki urządzenie zostanie zwrócone klientowi.
PONOWNE
URUCHOMIENIE
04
Twój sprzęt wrócił już z serwisu bądź został naprawiony na miejscu? Nasza obsługa zamontuje go, skalibruje i uruchomi ponownie.
SERWIS EBS W KRAJU
Nasze urządzenia produkujemy w Polsce. W 2017 roku przestaliśmy korzystać z usług zewnętrznych serwisów i uruchomiliśmy własny. Dzisiaj z powodzeniem świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju.
Zmiana ta pozwoliła zredukować czas podjęcia zgłoszenia do maks. 48 godzin, skrócić czas oczekiwania na naprawę o blisko 30%, a ilość samych awarii spadła aż o 80%! Zastanawiasz się, jak to jest możliwe? Pozostając w bezpośrednim kontakcie z klientem, możemy lepiej zrozumieć jego potrzeby, dobrać trafniejsze rozwiązania oraz sprawniej realizować jego zgłoszenia.