SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SERWISEM

GŁÓWNY SERWIS

71 73 84 231 serwis@ebs.ink

Czynne w godz. 7:00 – 16:00, od poniedziałku do piątku

POMOC
ZDALNA

01

Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta lub bezpośrednio z przydzielonym serwisantem. Jeden z naszych specjalistów zdalnie pomoże Ci zdiagnozować problem i znaleźć jego rozwiązanie.

PRZYJAZD
SERWISANTA

02

90% wszystkich zgłoszeń jest realizowanych u klienta. Tak samo, jak i Tobie, naszym pracownikom zależy na szybkim uruchomieniu sprzętu.

SPRZĘT
ZASTĘPCZY

03

Jeżeli naprawa na miejscu jest niemożliwa, nasz pracownik zamontuje urządzenie zastępcze, a uszkodzony sprzęt zabierze do serwisu. Po usunięciu usterki urządzenie zostanie zwrócone klientowi.

PONOWNE
URUCHOMIENIE

04

Twój sprzęt wrócił już z serwisu bądź został naprawiony na miejscu? Nasza obsługa zamontuje go, skalibruje i uruchomi ponownie.

Serwis - serwis EBS Ink Jet Systems Poland Serwis Boltmark EBS 6800P IMG 7449

SERWIS EBS W KRAJU

Nasze urządzenia produkujemy w Polsce. W 2017 roku przestaliśmy korzystać z usług zewnętrznych serwisów i uruchomiliśmy własny. Dzisiaj z powodzeniem świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju.

Zmiana ta pozwoliła zredukować czas podjęcia zgłoszenia do maks. 48 godzin, skrócić czas oczekiwania na naprawę o blisko 30%, a ilość samych awarii spadła aż o 80%! Zastanawiasz się, jak to jest możliwe? Pozostając w bezpośrednim kontakcie z klientem, możemy lepiej zrozumieć jego potrzeby, dobrać trafniejsze rozwiązania oraz sprawniej realizować jego zgłoszenia.