JAK DZIAŁA SERWIS?

POMOC
ZDALNA

01

Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta lub bezpośrednio z przydzielonym serwisantem. Jeden z naszych specjalistów zdalnie pomoże Ci zdiagnozować problem i znaleźć jego rozwiązanie.

PRZYJAZD
SERWISANTA

02

90% wszystkich zgłoszeń jest realizowanych u klienta. Tak samo, jak i Tobie, naszym pracownikom zależy na szybkim uruchomieniu sprzętu.

SPRZĘT
ZASTĘPCZY

03

Jeżeli naprawa na miejscu jest niemożliwa, nasz pracownik zamontuje urządzenie zastępcze, a uszkodzony sprzęt zabierze do serwisu. Po usunięciu usterki urządzenie zostanie zwrócone klientowi.

PONOWNE
URUCHOMIENIE

04

Twój sprzęt wrócił już z serwisu bądź został naprawiony na miejscu? Nasza obsługa zamontuje go, skalibruje i uruchomi ponownie.

ILE TRWA NAPRAWA?

ILE TRWA NAPRAWA?

Nasze urządzenia produkujemy w Polsce, dlatego nie ma problemu z dostępnością podzespołów. W ten sposób zredukowaliśmy czas realizacji usługi do minimum. Szybka reakcja na informację o problemie to zmniejszenie ewentualnych strat klienta. Robimy wszystko, aby od momentu zgłoszenia do jego podjęcia nie upłynęło 48 godzin.

W 2017 roku przestaliśmy korzystać z usług zewnętrznych serwisów i uruchomiliśmy własny. Dzisiaj z powodzeniem świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju. Zmiana ta pozwoliła skrócić czas oczekiwania na naprawę o blisko 30%, a ilość samych awarii spadła aż o 80%! Zastanawiasz się, jak to jest możliwe? Pozostając w bezpośrednim kontakcie z klientem, możemy lepiej zrozumieć jego potrzeby, dobrać trafniejsze rozwiązania oraz sprawniej realizować jego zgłoszenia.